Provident zaskakuje na wiosnę


2013-04-17
15 kwietnia rusza nowa kampania reklamowa Provident Polska. Jej bohaterami są klienci firmy, którzy opowiadają swoje prawdziwe historie. Kampania ma wzmocnić wiarygodność marki, zapewnić większą rozpoznawalność oraz spowodować, aby nowe grupy klientów zainteresowały się usługami firmy.
Przeczytaj również:
Do udziału w kampanii zostały zaproszone laureatki konkursu przeprowadzonego wśród klientów Providenta. Opowiedziały one o tym, jak drobna pożyczka z Providenta zmieniła ich życie na lepsze. Dodatkowym źródłem inspiracji dla twórców kampanii były wyniki specjalnie w tym celu przeprowadzonych badań marketingowych. Nasze główne zadanie to kontynuacja pracy nad zmianą jakościowego postrzegania marki Provident wśród klientów, szczególnie tych potencjalnych. Nowa kampania jest projektem nieszablonowym i wyjątkowym, biorąc pod uwagę historię marketingu firmy Provident. Jest też projektem unikalnym, patrząc na całą branżę reklamową, ponieważ bohaterami spotów reklamowych są nasi prawdziwi klienci. Nasza obietnica jest prosta: jesteśmy, kiedy potrzeba - twierdzi Dyrektor Departamentu Komunikacji Marketingowej w firmie Provident, Dorota Bratowska-Świacka. 

Klienci Providenta potraktowali zaproszenie do wzięcia udziału w kampanii jako wyjątkowe doświadczenie. Jedna z jej bohaterek, Anna Kowalczyk, przyjechała razem ze swoją córką Aldoną. Bardzo długo zastanawiałyśmy się, zanim podjęłyśmy z córką decyzję o wzięciu udziału w sesji. Córka była bardziej otwarta, ja się wahałam. Teraz nie żałuję. Zostałyśmy przemiło przyjęte przez całą ekipę oraz pracowników firmy. To była niezapomniana przygoda – mówi pani Anna Kowalczyk.

Działania reklamowe będą prowadzone w prasie, radio, telewizji i Internecie. Powstanie również specjalna strona internetowa www.prawdziwa-historia.pl. Autorem niepowtarzalnej sesji zdjęciowej jest znany portrecista gwiazd - Mateusz Nasternak. Na krześle reżysera zasiadł natomiast wybitny polski reżyser - Wojciech Smarzowski. Kreację przygotowała agencja White Rabbit, a zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD.



Nadesłał:

MCConsultants

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl