Reklama w serwisie fina.archnews.pl
Finanse w ArchNEWS należy do Serwisów tematycznych współpracujących w ramach Grupy Kafito
Reklama bezpłatna:
W serwisie możesz bezpłatnie zamieścić swój:- wpis katalogowy,
- artykuł prasowy,
- wydarzenie w kalendarium.
Reklama płatna:
W serwisie możesz zamówić również płatne formy reklamy:- opublikować artykuł sponsorowany,
- zamówić opracowanie informacji prasowej,
- zamieścić billboard reklamowy.
Powyższe formy reklamy obsługują serwisy z którymi współpracujemy:
Kafito to system do bezpłatnej promocji firm i towarów, wspomagający pozycjonowanie stron www w wyszukiwarkach internetowych. Do katalogu każdy użytkownik może dodać dowolną ilość wpisów. Natomiast każdy wpis można przypisać do nieograniczonej liczby podkategorii. Użytkownicy mogą samodzielnie rozbudowywać katalog poprzez dodawanie potrzebnych im podkategorii. Każdy nowy wpis jak i nowa podkategoria ukazuje się w katalogu natychmiast po jej dodaniu przez użytkownika.
Zobacz www.kafito.pl
Centrum Prasowe - stanowiące połączenie serwisu prasowego, dziennikarstwa obywatelskiego, presella oraz instrumentu dla Agencji Public Relatons. Dzięki wyjątkowo prostej obsłudze, każdy zarejestrowany użytkownik może w kilka minut opublikować artykuł prasowy, a następnie powiadomić o tym fakcie znajomych.
Zobacz www.centrumpr.pl
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
||
![]() |
![]() |
![]() |
Ostatnio dodane artykuły:
Nowe podejście do personalizacji w e-handlu
Dynamika rozwoju handlu elektronicznego stawia przed konsumentami i dostawcami usług nowe wyzwania. W świecie, w którym zakupy online są codziennością, coraz większą rolę odgrywa nie tylko szerokość oferty czy szybkość dostawy, ale przede wszystkim jakość doświadczenia zakupowego.
Złoto jako ponadczasowa inwestycja dla każdego. Jak zacząć zabezpieczać swoje oszczędności?
W czasach, gdy wiadomości gospodarcze są pełne niepewności, a słowa takie jak inflacja czy kryzys odmieniane są przez wszystkie przypadki, coraz więcej osób zaczyna szukać sposobu na pewne zabezpieczenie swojego kapitału
Jak zarządzać majątkiem, gdy ma się powyżej 50 lat?
Dojrzali, zamożni, aktywni – tacy są dziś właściciele dużych majątków po 50-tce. To nie koniec, a początek: czas na nowe, ambitne plany, podróże i inwestycje w siebie oraz bliskich.
Najczęściej czytane artykuły:
Nowy model e-commerce stawia użytkownika w centrum
Cyfrowa rewolucja zmieniła sposób, w jaki robimy zakupy, ale wraz z wygodą przyszły też nowe wyzwania. Konsumenci coraz częściej zmagają się z informacyjnym chaosem – lawiną maili z potwierdzeniami, wielością kont w różnych sklepach, rozproszonymi danymi o przesyłkach i zwrotach.
Allegro zaskakuje strategią, Temu wciąż w natarciu, ale z rosnącym poziomem zwrotów
Aplikacja When U Buy, która służy do zarządzania zakupami online, w maju 2025 przeanalizowała transakcje na najpopularniejszych marketplace’ach. Najnowsze dane wskazują, że choć chińskie platformy nadal walczą o uwagę konsumentów, to Allegro coraz skuteczniej kontruje ofensywę Temu.
Wyzwania płynnościowe polskich firm
Po raz pierwszy od wielu miesięcy decyzja Rady Polityki Pieniężnej nie wywołała istotniejszego poruszenia na rynkach.
Edukacja fundamentem skutecznego wdrożenia systemu kaucyjnego
Wprowadzenie ogólnopolskiego systemu kaucyjnego to jedno z największych wyzwań, z jakimi mierzy się obecnie polska gospodarka w obszarze obiegu zamkniętego.
Jak uczyć dzieci mądrze zarządzać pieniędzmi – Direct Fondee z propozycją dla małych inwestorów
Rodzicielstwo to codzienne wybory, których skutki widać dopiero po latach. Uczymy dzieci, jak mówić „dzień dobry”, jak zachować się przy stole, jak rozumieć swoje emocje. Ale czy dając pierwsze kieszonkowe uczymy je, jak radzić sobie z pieniędzmi?