Jeszcze więcej swobody - wiosenna kampania EFL
2013-05-08
Pod koniec kwietnia EFL rozpoczął wiosenną kampanię promocyjną. Firma prezentuje przedsiębiorcom nowe rozwiązania finansowe, wprowadzając na rynek innowacyjne narzędzie - Leasing Swobodny. Medium wiodącym kampanii jest telewizja oraz Internet.
Tegoroczna kampania skupia się na promocji Leasingu Swobodnego - usługi, dzięki której przedsiębiorca ma możliwość wielokrotnej, w skali roku, zmiany wysokości raty leasingowej, obniżając ją nawet do kwoty 1 zł.
Pierwsza faza kampanii oparta jest na komunikacji za pośrednictwem sprawdzonych i efektywnych narzędzi internetowych w tym na wysyłce do baz e-mailingowych, sieciach afiliacyjnych oraz wyszukiwarce Google. Do drugiego etapu kampanii zostanie włączona telewizja. EFL będzie obecny w stacjach informacyjnych i kanałach tematycznych ściśle powiązanych z tematyką biznesową.
„Tegoroczna wiosenna kampania EFL koncentruje się na takich elementach jak samodzielne zarządzanie umową leasingową czy elastyczność w spłacie zobowiązań. Jednocześnie są to główne zalety wprowadzanego do oferty EFL innowacyjnego narzędzia finansowania – Leasingu Swobodnego. W tym sezonie stawiamy na telewizję oraz Internet” - powiedział Olaf Rurak, Dyrektor Departamentu Marketingu w Europejskim Funduszu Leasingowym.
Kampania potrwa do lipca 2013 r. Zakupem mediów zajął się dom mediowy Codemedia.
Wasze komentarze (0):