ING Życie po raz drugi Najbardziej Przyjaznym Ubezpieczycielem
ING Życie zajęło pierwsze miejsce w konkursie Gazety Bankowej, mającym na celu wskazanie firm z branży ubezpieczeniowej, które realizują strategię nastawioną na jak najlepszą jakość obsługi posprzedażowej.
Konkurs organizowany przez Gazetę Bankową jest jedynym w branży, który koncentruje się na jakości obsługi klienta po opłaceniu przez niego składki. Analizowana jest zatem sytuacja, gdy to klient zwraca się z wnioskiem o wypłatę świadczenia do firmy ubezpieczeniowej.
„Zajęcie pierwszego miejsca w konkursie Gazety Bankowej, i to po raz kolejny, jest dla nas ważnym wyróżnieniem. Potwierdza bowiem, że realizowana przez nas strategia, oparta na podnoszeniu satysfakcji klienta, przynosi rezultaty. Od kilku lat pytamy klientów ING Życie o jakość naszych usług oraz obsługi. Na bazie ich opinii wprowadzamy zmiany w procedurach i procesach. Cieszy nas fakt, że nasze działania w tym zakresie są pozytywnie oceniane” – powiedział Tomasz Bławat, prezes ING Życie.
Jury, w którego skład weszli m.in. prezes Polskiej Izby Odszkodowań - Beata Karwacka oraz prezes Polskiej Izby Pośredników Ubezpieczeniowych i Finansowych – Adam Sankowski, oceniało zakłady ubezpieczeń na podstawie ankiet oraz danych pozyskanych od Rzecznika Ubezpieczonych. W ankietach pytano m.in. o średni czas wypłaty świadczenia, procent świadczeń podlegających skróconej ścieżce realizacji, kanały kontaktu z klientem oraz wskaźnik odnowień polis – czyli lojalność klientów. Przeliczenie danych przeprowadziła firma PwC (Pricewaterhouse Coopers). Partnerami merytorycznymi rankingu byli Rzecznik Ubezpieczonych i Polska Izba Odszkodowań.
Nadesłał:
Multi_Communications
|