ING Życie po raz kolejny wśród Najbardziej Przyjaznych Ubezpieczycieli
Miesięcznik Gazeta Bankowa nagrodził najlepszych ubezpieczycieli. Laureaci zostali wybrani na podstawie badania satysfakcji przeprowadzonego wśród klientów towarzystw ubezpieczeniowych. ING Życie kolejny raz znalazło się w wśród trzech najlepszych towarzystw na rynku.
Konkurs organizowany przez Gazetę Bankową, jako jedyny w branży, szczególną uwagę zwraca na jakości obsługi klienta po opłaceniu przez niego składki. Ocenie poddana jest sytuacja, gdy to klient zwraca się z wnioskiem o wypłatę świadczenia do firmy ubezpieczeniowej.
„Utrzymanie pozycji w ścisłej czołówce w konkursie Gazety Bankowej potwierdza, że realizowana przez nas strategia, której istotnym elementem jest podnoszenie satysfakcji klienta, kolejny raz przynosi rezultaty. Cyklicznie badamy potrzeby naszych klientów, by móc usprawniać procesy i tworzyć produkty ubezpieczeniowe, które odpowiadają na potrzeby współczesnego społeczeństwa” – mówi Tjeerd Bosklopper, prezes ING Życie. „Stąd, w naszej ofercie znajduje się m.in. proste i elastyczne ubezpieczenie „Sposób na przyszłość”. Pozwala ono gromadzić kapitał oraz zabezpieczyć życie i zdrowie, w tym zabezpieczyć się na wypadek nowotworu w postaci umowy dodatkowej „Ona i On”. Współpraca pomiędzy klientem a nami nie kończy na złożeniu podpisu na umowie.”
Jury pod przewodnictwem Danuty Wałcerz, byłej Prezes Państwowego Urzędu Nadzoru Ubezpieczeń oceniało zakłady ubezpieczeń na podstawie ankiet i danych pozyskanych od Rzecznika Ubezpieczonych. W ankietach pytano m.in. o średni czas wypłaty świadczenia, procent świadczeń podlegających skróconej ścieżce realizacji, kanały kontaktu z klientem czy wskaźnik odnowień polis. Partnerem merytorycznym konkursu była firma PwC (Pricewaterhouse Coopers).
Nadesłał:
Multi_Communications
|