ING Życie dla seniorów


2011-07-08
„Smart +” ING Życie to polisa stworzona na potrzeby klientów, którzy ze względu na wiek bądź stan zdrowia mają bardzo ograniczony wybór ubezpieczeń. Polisa odpowiada na rosnące zapotrzebowanie na ubezpieczenia ochronne, które zapewniają finansowe wsparcie dla osób powyżej 50. roku życia.

Przeczytaj również:
Coraz więcej firm ubezpieczeniowych zauważa zainteresowanie i zapotrzebowanie potencjalnych klientów  nowoczesnymi produktami ubezpieczeniowymi skierowanymi do osób tuż przed emeryturą oraz seniorów. Przyczyną takiego zainteresowania jest z pewnością fakt sukcesywnie zwiększającej się liczby osób powyżej 50. roku życia. Jak wynika bowiem z danych GUS, w porównaniu z początkiem lat 90. przeciętna długość życia Polaków zwiększyła się o około 5 lat. Zmienia się również struktura społeczeństwa. Osoby w wieku poprodukcyjnym w 1990 roku stanowiły niecałe 13% populacji, zaś w 2010 roku - 16,9%. Dynamicznie zwiększa się także odsetek osób powyżej 65 roku życia, w roku ubiegłym wyniósł on 13,6%. 

5-letnia polisa „Smart +” ING Życie dla osób w wieku od 51 do 70 lat gwarantuje finansowe wsparcie w razie śmierci, trwałego inwalidztwa, pobytu w szpitalu lub operacji, których przyczyną był nieszczęśliwy wypadek. Ubezpieczenie zapewnia również wypłatę świadczenia w razie śmierci ubezpieczonego, która nie była spowodowana nieszczęśliwym wypadkiem. Wysokość składki jest niezmienna przez cały okres ubezpieczenia – przykładowo: 60-latek może się ubezpieczyć już za 54 zł miesięcznie.  

„Dla osoby po pięćdziesiątce, znalezienie ubezpieczenia na życie nie jest łatwe. Klient, który decyduje się na polisę Smart+, nie jest zobligowany do udzielania informacji na temat swojego stanu zdrowia. Osoba taka nie musi zatem przechodzić badań lekarskich, ani wypełniać ankiety medycznej. Dodatkowo, w ramach jednej polisy można ubezpieczyć współmałżonka oraz dzieci do 18 roku życia” – mówi Adam Gawryła, Menedżer ds. Produktów w ING Życie. 

„Smart +” ING Życie to także dodatkowa pomoc assistance, z której ubezpieczony oraz jego rodzina mogą skorzystać w razie nieszczęśliwego wypadku lub nagłej choroby zagrażającej życiu lub zdrowiu. Wystarczy, że ubezpieczony zadzwoni pod wskazany numer, a będzie mógł zamówić m.in. dostarczenie niezbędnych lekarstw, transport do placówki medycznej, pomoc rehabilitanta lub pielęgniarki.



Nadesłał:

Multi_Communications

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl