Wtorek, 2016-08-30 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Presja na rynku zmniejsza zyski w Grupie Azoty
Spadki cen zbóż, trudna sytuacja finansowa rolników - to wszystko powoduje, że rolnicy zaczynają mieć coraz mniej pieniędzy.
Węgiel zyskuje na rynkach międzynarodowych
Po dużych spadkach teraz przyszło lekkie odbicie. Cena węgla na rynkach międzynarodowych zaczęła rosnąć i na koniec sierpnia sięga 60 dolarów. W Polsce pozostaje nadal na niskim poziomie.
Jak najlepiej zarządzać domowymi finansami?
Przedsiębiorstwa regularnie planują wydatki, o czym gospodarstwa domowe często zapominają. Zobacz, jak zarządzać domowymi finansami tak, jak robią to profesjonaliści.
Odzyskanie opłaty likwidacyjnej - w pozwie zbiorowym czy indywidualnym?
Polisolokata – produkt, który łączy polisę ubezpieczeniową z lokatą inwestycyjną, jeszcze kilka lat temu był w naszym kraju niezwykle popularny.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Gen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej.
Faktoring eksportowy – usługa finansowania za granicą dla polskich firm
Wiarygodność kontrahenta zagranicznego, odroczone terminy płatności w eksporcie oraz ryzyko różnic kursowych – z takimi wyzwaniami mierzą się polscy producenci i dostawcy usług w handlu międzynarodowym.
OKAM wyemitował obligacje o wartości 50 mln zł
OKAM Capital, deweloper z 20-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości, na początku marca 2024 r. zrealizował emisję niezabezpieczonych obligacji serii A. Wartość emisji opiewała na kwotę 50 mln złotych.
Najczęściej czytane artykuły:
Gen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej.