Środa, 2016-08-31 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Dofinansowanie unijne dla projektów z zakresu e-Zdrowia!
W nowej perspektywie unijnej na lata 2014-2020 budżet projektów dot. e-Zdrowia i Usług Społecznych to niemal 3 miliardy złotych!
Grupa INPRO podsumowała wyniki finansowe za I półrocze 2016 roku
Grupa Kapitałowa INPRO, jeden z czołowych trójmiejskich deweloperów notowanych na GPW w Warszawie, podsumowała wyniki za I półrocze 2016 roku. Grupa zanotowała przychody na poziomie 80,8 mln utrzymując tym samym podobny poziom w porównaniu do 2015 r., natomiast wynik netto wyniósł 6,6 mln zł.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Gen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej.
Faktoring eksportowy – usługa finansowania za granicą dla polskich firm
Wiarygodność kontrahenta zagranicznego, odroczone terminy płatności w eksporcie oraz ryzyko różnic kursowych – z takimi wyzwaniami mierzą się polscy producenci i dostawcy usług w handlu międzynarodowym.
OKAM wyemitował obligacje o wartości 50 mln zł
OKAM Capital, deweloper z 20-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości, na początku marca 2024 r. zrealizował emisję niezabezpieczonych obligacji serii A. Wartość emisji opiewała na kwotę 50 mln złotych.
Najczęściej czytane artykuły:
Gen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej.