Czwartek, 2016-08-4 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
paysafecard do nabycia w sklepach Carrefour
Carrefour Polska wprowadził do sprzedaży karty paysafecard w ponad 200 punktach sprzedaży. Dzięki temu konsumenci będą mogli łatwiej i bezpieczniej dokonywać zakupów w internecie. Udostępnieniu klientom kart towarzyszy również specjalny konkurs.
Badanie Kaspersky Lab: Co trzecia firma wykorzystuje urządzenia mobilne do transakcji finansowych
Wg badania Kaspersky Lab i B2B International, ponad 30% firm wykorzystuje urządzenia mobilne w celu uzyskiwania dostępu do kont bankowych oraz realizowania transakcji finansowych. Jeden na dwóch menadżerów najwyższego szczebla wpłaca pieniądze na konto firmowe poprzez mobilną aplikację bankową.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Gen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej.
Faktoring eksportowy – usługa finansowania za granicą dla polskich firm
Wiarygodność kontrahenta zagranicznego, odroczone terminy płatności w eksporcie oraz ryzyko różnic kursowych – z takimi wyzwaniami mierzą się polscy producenci i dostawcy usług w handlu międzynarodowym.
OKAM wyemitował obligacje o wartości 50 mln zł
OKAM Capital, deweloper z 20-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości, na początku marca 2024 r. zrealizował emisję niezabezpieczonych obligacji serii A. Wartość emisji opiewała na kwotę 50 mln złotych.
Najczęściej czytane artykuły:
Gen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej.