Środa, 2016-08-10 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Mediacje przed Rzecznikiem Finansowym wymagają uzupełnienia
Powoli dobiegają końca pierwsze pozasądowe postępowania w sprawie rozwiązania sporów (mediacje) między klientem a podmiotami rynku finansowego prowadzone przed Rzecznikiem Finansowym.
HFT Brokers podwaja przychody w 2015 r.
Zgodnie z opublikowanym sprawozdaniem finansowym HFT Brokers Dom Maklerski S.A. zakończył 2015 rok z niemal 100 proc. wzrostem przychodów w porównaniu do roku poprzedniego (6,47 mln PLN w 2014 r. – 12,92 mln PLN w 2015 r.
Limit leasingowy bez dokumentów w Raiffeisen Leasing
Raiffeisen Leasing przygotował dla stałych klientów specjalną ofertę „Wakacyjnego limitu leasingowego z kartą paliwową”.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Gen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej.
Faktoring eksportowy – usługa finansowania za granicą dla polskich firm
Wiarygodność kontrahenta zagranicznego, odroczone terminy płatności w eksporcie oraz ryzyko różnic kursowych – z takimi wyzwaniami mierzą się polscy producenci i dostawcy usług w handlu międzynarodowym.
OKAM wyemitował obligacje o wartości 50 mln zł
OKAM Capital, deweloper z 20-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości, na początku marca 2024 r. zrealizował emisję niezabezpieczonych obligacji serii A. Wartość emisji opiewała na kwotę 50 mln złotych.
Najczęściej czytane artykuły:
Gen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej.