Piątek, 2024-03-22 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Orbit® jako dobry towarzysz do… żucia! Nowa platforma komunikacji marki
Mars Wrigley odświeża komunikację marki Orbit®. Nowa kampania „Żuje się dobrze” pokazuje, że bezcukrowa guma może być odtąd nie tylko orzeźwiającą przekąską, ale dobrym towarzyszem do… żucia! Seria spotów reklamowych przedstawia, że sięgnięcie po Orbit® może dać konsumentom chwilę dla siebie.
Ponad 5000 biur i przedsiębiorców przygotowanych na KSeF dzięki OSCBR
W ostatnim roku OSCBR przeszkoliła już ponad 2456 przedsiębiorców oraz 3300 księgowych w ramach programu „Bądź gotowy na KSeF”, umacniając ich kompetencje i przygotowując do nadchodzących zmian w systemie fakturowania.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Gen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej.
Faktoring eksportowy – usługa finansowania za granicą dla polskich firm
Wiarygodność kontrahenta zagranicznego, odroczone terminy płatności w eksporcie oraz ryzyko różnic kursowych – z takimi wyzwaniami mierzą się polscy producenci i dostawcy usług w handlu międzynarodowym.
OKAM wyemitował obligacje o wartości 50 mln zł
OKAM Capital, deweloper z 20-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości, na początku marca 2024 r. zrealizował emisję niezabezpieczonych obligacji serii A. Wartość emisji opiewała na kwotę 50 mln złotych.
Najczęściej czytane artykuły:
Gen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej.