VOLVO rusza z e- fakturą


VOLVO rusza z e- fakturą
2011-10-17
Firma Volvo Auto Polska Sp. z o.o. dołączyła do grona klientów BillBird SA. i rozpoczęła korzystanie z faktur elektronicznych. Marka – synonim bezpieczeństwa i solidności postawiła na rozwiązanie niosące jej wartości, które sama oferuje swoim klientom.

Faktura elektroniczna to rozwiązanie, które pozwala optymalizować procesy biznesowe i oszczędzać. Te dwa argumenty przekonały do odejścia od faktur papierowych jednego z najbardziej znanych przedstawicieli branży motoryzacyjnej w Polsce - firmę Volvo Auto Polska Sp. z o.o. - Zależało nam na tym, aby przyspieszyć obieg dokumentów w naszej firmie i zredukować koszty fakturowania. Oba te cele zamierzamy osiągnąć przy współpracy z firmą BillBird SA. w ramach projektu e-faktury - mówi Rafał Górzyński manager odpowiedzialny w Volvo za wdrożenie projektu.

Przeczytaj również:
Firma Volvo Auto Polska wystawia swoim dealerom miesięcznie średnio 1200 faktur. Głównie dotyczą one kosztów zakupu samochodów i części. Przy tej skali działalności już po pierwszych miesiącach e-faktura  pozwala generować znaczące oszczędności na wysyłce dokumentów oraz skraca czas ich obiegu. Wprowadzając e-fakturę wystawca oszczędza dzięki redukcji kosztów wydruku faktur i opłaty operatora pocztowego. E-faktury przechowywane są bezpiecznym, elektronicznym archiwum BillBird SA., dlatego w dłuższej perspektywie pojawiają się również znaczące oszczędności powierzchni biurowej wykorzystywanej do sześcioletniego magazynowania segregatorów z papierowymi dokumentami.

Specyficzne warunki panujące w branży motoryzacyjnej oraz charakter relacji biznesowej pomiędzy importerem a dealerami marki pozwoliły firmie  Volvo Auto Polska Sp. z o.o. przejść na elektroniczne fakturowanie szybko, przy jednoczesnej całkowitej rezygnacji z faktur papierowych. - Nasi dealerzy są świadomi korzyści, które elektroniczne fakturowanie niesie dla nich. Zarówno nam, jak i im bardzo zależało na usprawnieniu procesu obiegu dokumentów w firmie. E- faktura pozwoli wyeliminować proces wysyłki faktur pocztą lub kurierem, a nasi dealerzy będą mogli otrzymać fakturę w kilka sekund po jej wystawieniu. To dla nas wszystkich ogromna oszczędność czasu - mówi Rafał Górzyński. Oszczędności płynące z wprowadzenia elektronicznych faktur w rozliczeniach pomiędzy firmą Volvo i jej dealerami również pojawią się szybko. - Skala oszczędności, jakie niesie elektroniczne fakturowanie, jest tym większa, im więcej odbiorców wyrazi zgodę na otrzymywanie e-faktur. Firma Volvo Auto Polska uzyskała taką zgodę od wszystkich  swoich dealerów - mówi Marcin Wysocki, Wiceprezes BillBird SA.



Nadesłał:

Katarzyna Rąkowska

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl