Środa, 2018-01-17 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
MAJA BIESIEKIERSKA W ZARZĄDZIE PRELIOS REAL ESTATE ADVISORY
Maja Biesiekierska dołączyła do zarządu Prelios Real Estate Advisory – firmy będącej częścią wiodącej grupy kapitałowej Prelios, zajmującej się zarzadzaniem aktywami oraz świadczeniem kompleksowych usług związanych z obsługą nieruchomości.
Grupa Masterlease podsumowuje rewolucyjny rok 2017 i ogłasza plany na rok 2018
Wielkość floty Grupy wyniosła na koniec roku 33 904 pojazdy (+ 9,7%). Pod koniec 2017 r. Grupa Masterlease wyemitowała trzyletnie obligacje o łącznej wartości 250 mln złotych. Grupa rozpoczęła proces negocjacji z producentami warunków zakupu 3 000 samochodów.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Gen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej.
Faktoring eksportowy – usługa finansowania za granicą dla polskich firm
Wiarygodność kontrahenta zagranicznego, odroczone terminy płatności w eksporcie oraz ryzyko różnic kursowych – z takimi wyzwaniami mierzą się polscy producenci i dostawcy usług w handlu międzynarodowym.
OKAM wyemitował obligacje o wartości 50 mln zł
OKAM Capital, deweloper z 20-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości, na początku marca 2024 r. zrealizował emisję niezabezpieczonych obligacji serii A. Wartość emisji opiewała na kwotę 50 mln złotych.
Najczęściej czytane artykuły:
Gen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej.