Piątek, 2017-12-01 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Ameryka Łacińska: Najbardziej niebezpieczny dla kobiet region świata? Już JUŻ DZIŚ na France 24!
Program: 51% Piątek, 1 grudnia, 16:40 Powtórki: Sobota 5:45; 10:45; 17:45 Niedziela 2:45; 9:45; 22:40 Poniedziałek 15:40 Wtorek 4:15; 10:15
Przełomowy proces kredytowy FinAi na Impact fintech’17
Już 6 grudnia br. polski fintech FinAi wystąpi na kongresie Impact fintech’17 – międzynarodowym wydarzeniu poświęconym rewolucji technologicznej w branży finansowej. FinAi zaprezentuje swoje przełomowe rozwiązanie – pierwszy w pełni cyfrowy proces kredytowy stworzony dla banków i konsumentów.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Gen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej.
Faktoring eksportowy – usługa finansowania za granicą dla polskich firm
Wiarygodność kontrahenta zagranicznego, odroczone terminy płatności w eksporcie oraz ryzyko różnic kursowych – z takimi wyzwaniami mierzą się polscy producenci i dostawcy usług w handlu międzynarodowym.
OKAM wyemitował obligacje o wartości 50 mln zł
OKAM Capital, deweloper z 20-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości, na początku marca 2024 r. zrealizował emisję niezabezpieczonych obligacji serii A. Wartość emisji opiewała na kwotę 50 mln złotych.
Najczęściej czytane artykuły:
Gen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej.