Poniedziałek, 2018-01-22 - karta z kalendarza:
Artykuły z tego dnia:
Chcesz być bogaty jak Niemcy? Sprawdź jak oszczędzają
Jak Niemcy pomnażają swoje majątki? Inwestują. Kupują coraz więcej złota. Prognozuje się, że w tym roku kupią ok. 120 ton czystego kruszcu. Polacy natomiast kupią między 7 a 10 ton złota.
Zatory w płatnościach rosną wraz z gospodarką
Wzrost gospodarczy i PKB na dużym plusie nie mobilizują firm do lepszej kontroli nad terminowością realizowanych przelewów. Zatory płatnicze rosną zamiast maleć, już co drugi przedsiębiorca w ostatnich 6 miesiącach odczuł problemy z tym związane.
Usługi Toyota Leasing Polska nagrodzone Laurem Konsumenta 2018
Toyota Leasing Polska oferująca Leasing SMARTPLAN – nowoczesne rozwiązanie z zakresu finansowania samochodów otrzymała prestiżową nagrodę ‘Laur Konsumenta 2018’ w kategorii Usługi Leasingowe.
Wyszukiwarka:
Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Aby dowiedzieć się więcej na temat cookies oraz w jaki sposób z nich korzystamy kliknij tu>>>
Kalendarium
Ostatnio dodane artykuły:
Gen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej.
Faktoring eksportowy – usługa finansowania za granicą dla polskich firm
Wiarygodność kontrahenta zagranicznego, odroczone terminy płatności w eksporcie oraz ryzyko różnic kursowych – z takimi wyzwaniami mierzą się polscy producenci i dostawcy usług w handlu międzynarodowym.
OKAM wyemitował obligacje o wartości 50 mln zł
OKAM Capital, deweloper z 20-letnim doświadczeniem na rynku nieruchomości, na początku marca 2024 r. zrealizował emisję niezabezpieczonych obligacji serii A. Wartość emisji opiewała na kwotę 50 mln złotych.
Najczęściej czytane artykuły:
Gen Z: ponad 66% młodych Polaków korzysta z programów lojalnościowych przynajmniej raz w miesiącu
Najnowszy raport z marca 2024, pt. „Zakupy internetowe i w aplikacji mobilnej” przygotowany na zlecenie MediaMarktSaturn Polska pokazuje, że aż 66,3% pokolenia Z chętnie korzysta z programów lojalnościowych, robiąc zakupy z ich użyciem przynajmniej raz w miesiącu, bądź częściej.