Zarządzanie reklamacjami na rynku finansowym w świetle planowanych zmian prawnych
Warsztaty mają na celu przedstawienie obecnie obowiązujących oraz planowanych regulacji dotyczących składania skarg, klauzul niedozwolonych, missellingu oraz sposobów dostosowania się do nowego prawa przez instytucje finansowe.
ZARZĄDZANIE REKLAMACJAMI NA RYNKU FINANSOWYM
W ŚWIETLE PLANOWANYCH ZMIAN PRAWNYCH
Ochrona praw konsumenta w sektorze finansowym poddawana jest coraz precyzyjniejszym regulacjom prawnym. Ostatnie wytyczne KNF dotyczące obsługi skarg, prace UOKIK nad nowelizacją ustawy oraz projekt ustawy o reklamacjach i Rzeczniku Finansowym stawiają nowe wyzwania przed bankami, domami maklerskimi oraz firmami ubezpieczeniowymi w zakresie obsługi klienta. Główny nacisk koncentruje się w obszarze rozpatrywania reklamacji. Organizowane przez naszą firmę w dniach 14-15 września 2015 roku w Hotelu Sheraton w Warszawie warsztaty mają na celu przedstawienie obecnie obowiązujących oraz planowanych regulacji dotyczących składania skarg, klauzul niedozwolonych, missellingu oraz sposobów dostosowania się do nowego prawa przez instytucje finansowe. Uczestnictwo w wydarzeniu pozwoli poznać nie tylko stan prawny, ale też interpretacje i praktyczne rozwiązania problemów związanych z ochroną praw konsumenta. Agenda została przygotowana z myślą o pracownikach instytucji finansowych zatrudnionych w działach prawnych, compliance oraz obsługi klienta.
Główne zagadnienia:
Standardy postępowania skargowego w obowiązujących regulacjach prawnych
Przeciwdziałanie sytuacjom kryzysowym związanym z obsługą klienta
Wytyczne KNF dotyczące zasad obsługi skarg przez instytucje finansowe
Wzmocnienie pozycji konsumenta na rynku usług finansowych według nowego projektu UOKiK
Projekt ustawy o rozpatrywaniu reklamacji – nowa rzeczywistość prawna dla instytucji finansowych
Nowa instytucja Rzecznika Finansowego – zmiany na lepsze
Nadużycia i ryzyka związane z dostosowaniem się do nowych przepisów
Podczas warsztatów swoje prelekcje zaprezentują:
Marta Bieniada, Kancelaria Clifford Chance, Aneta Ciechowicz-Jaworska, Kancelaria Radcy Prawnego Aneta Ciechowicz-Jaworska, dr Krzysztof Korus, Kancelaria dLK Korus Okoń Radcowie Prawni, Elżbieta Modzelewska-Wąchal, Kancelaria „Centrum Prawa Konkurencji”, Krzysztof Motylski, Bank BPH, Piotr Suski, Kancelaria Markiewicz & Sroczyński, Julita Zimoch-Tuchołka, Kancelaria Domański Zakrzewski Palinka
Więcej informacji znajdą Państwo na stronie: http://mmcpolska.pl/event/zarzadzanie-reklamacjami-na-rynku-finansowym-w-swietle-planowanych-zmian-prawnych
Kontakt:
Paulina Kaczmarek,
Kierownik Projektu
T: 22 379 29 31
E-mail: p.kaczmarek@mmcpolska.pl
Nadesłał:
MMC
|