Wyniki PROFI CREDIT Polska S.A. za rok 2015
38 proc. wzrost sprzedaży
Bardzo dobre wyniki osiągnięte przez spółkę Profi Credit Polska S.A. w 2015 r. pokazują, że rynek potrzebuje instytucji finansowych stanowiących skuteczną alternatywę dla banków. Widać bowiem wyraźnie, że Polacy często sięgają po ich ofertę w chwilach, gdy gotówka jest im potrzebna szybko i bez nadmiernych formalności.
|
Z informacji udostępnionych przez Spółkę Profi Credit wynika, że w 2015 r. udzieliła ona pożyczek na łączną wartość ponad 686 mln zł. Tym samym firma odnotowała aż 38 proc. wzrost sprzedaży w stosunku do 2014 r. Podobnie imponujący jest wynik sprzedaży w sztukach – ich ilość w 2015 roku wyniosła 72,5 tys. w porównaniu do nieco ponad 54 tys. w roku poprzednim. Oznacza to wzrost o 33 proc.
Warto podkreślić, że tak wysoki wynik sprzedaży nie wpływa w zauważalnie negatywny sposób na jakość portfela pożyczkowego. Wskaźnik nieuregulowanych zobowiązań nie odstaje bowiem w znaczący sposób od tego, który został odnotowany w zeszłym roku. Wyniki szkodowości świadczą o skuteczności modelu badania zdolności kredytowej, ale też o tym, że klienci sektora pozabankowego podejmują decyzje finansowe w sposób rozważny.
– Polacy coraz częściej sięgają po ofertę firm pożyczkowych. Profi Credit od początku swojego istnienia wychodzi naprzeciw potrzebom klientów, wprowadzając systematycznie kolejne udogodnienia, usprawniające proces udzielania pożyczek. Innowacyjna linia produktowa, nowe kanały dystrybucji i precyzyjnie targetowane kampanie marketingowe to główne czynniki naszego sukcesu – mówi Jarosław Chęciński, Dyrektor Wykonawczy Profi Credit Polska S.A..
Profi Credit rokrocznie zwiększa sprzedaż produktów średnio o 40 proc. Mimo intensywnego rozwoju konkurencji, PROFI CREDIT nieustannie umacnia się na pozycji wicelidera, nieustannie zmniejszając dystans do swojego największego konkurenta.
– Na osiągnięty rezultat wpływa również zaufanie, jakim obdarzają nas nasi klienci. Transparentna oferta, zrozumiałe zasady, szybkość i jakość obsługi sprzedażowej powodują, że klienci często do nas wracają – dodaje Jarosław Chęciński.
Nadesłał:
Grupa_Adweb
|