Sales Group oddaje w ręce pośredników finansowych nowy program – Sales+
Operator bankowy Sales Group, wspólnie z innymi firmami działającymi na rynku pośrednictwa finansowego, wprowadza na rynek nowy program lojalnościowy Sales+. Nowa propozycja daje pośrednikom finansowym możliwość zdobycia nagród oraz uczestnictwa w specjalnej akcji promocyjnej z bogatą flotą aut.
W ramach Sales+ pośrednicy finansowi są premiowani za swoje wyniki sprzedażowe punktami. Z kolei odpowiednia ilość zebranych punktów uprawnia ich do odbioru danej nagrody konkursowej. Program wśród nagród oferuje: bilety na mecze Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej, usługi SPA, bogate pakiety medyczne i karty paliwowe. Wielkość korzyści, zależy tylko od pośrednika. Im większa wartość premiowanej sprzedaży, tym Uczestnik Programu Sales+ ma szanse większą pule nagród.
– Działając na rynku od 2010 roku i współpracując z ponad 2000 doradców z całej Polski, doskonale wiemy, że do naszych Partnerów najlepiej przemawiać językiem korzyści ekonomicznych, stąd też zdecydowaliśmy się na uruchomienie specjalnego Programu – mówi Grzegorz Lewandowski, Prezes Sales Group, jednej z największych instytucji na polskim rynku pośrednictwa finansowego, organizator Programu. – To co wyróżnia Sales+, to z pewnością elastyczne warunki. Oferujemy bowiem bezterminową ważność punktów, które pośrednik osiągnął za dany wolumen sprzedaży – dodaje.
Nowy Program adresowany jest zarówno do obecnych, jak i nowych Partnerów Sales Group, a także do Partnerów dotychczasowych współorganizatorów: Fintegra, Finup i Integra Finance. Program został stworzony z myślą o tym, aby z jego korzyści mogło się cieszyć jak najwięcej pośredników działających na rynku, dlatego grono organizatorów jest otwarte również na innych integratorów z branży.
Dodatkowe korzyści
W ramach Sales+ startuje również pierwsza akcja promocyjna Programu „Samochody”. Dzięki zachowanym punktom, pośrednicy mogą odebrać wybrane bogato wyposażone auto.
– Dzięki współpracy kilku instytucji z rynku, możemy zaoferować całej branży pośrednictwa finansowego wyjątkowo atrakcyjne warunki Programu. Stąd też oprócz pakietu nagród, uruchomiliśmy dodatkową akcję z bogatą flotą 16 modeli fabrycznie nowych aut – mówi Leszek Greń, Prezes Finup, współorganizatora Programu.
– Zależy nam na ciągłym zadowoleniu naszych Partnerów, dlatego planujemy kilka odsłon Sales+ i sporo niespodzianek dla nawet najbardziej wymagających Uczestników. Dzięki temu, że punkty zdobyte w Programie nie przepadają, każdy zgodnie ze swoimi potrzebami i nawet najśmielszymi oczekiwanymi będzie mógł wybrać coś dla siebie – dodaje Paweł Wrzos, Dyrektor ds. Rozwoju Biznesu, odpowiedzialny za Sales+ z ramienia Sales Group.
Program jest już dostępny i potrwa do odwołania. Więcej informacji o Programie na: salesplus.pl
Nadesłał:
dotPR
|