Huawei Together 2020: pierwsza tej skali kampania promująca ekosystem produktów i usług Huawei
„Połącz wszystko jednym dotknięciem dzięki Huawei Share” – to hasło nowej kampanii marketingowej 360 stopni „Huawei Together 2020”, która ruszy 1 sierpnia i będzie pierwszy raz w tej skali promować ekosystem produktów i usług marki.
W kampanii zostaną zaprezentowane flagowe urządzenia z różnych kategorii produktowych oraz możliwości, jakie daje połączenie ich za pomocą autorskiego rozwiązania Huawei Share. Start kampanii Together 2020 połączony będzie z wprowadzeniem atrakcyjnych ofert na szeroką gamę urządzeń.
|
Huawei Together 2020
Kampania prezentuje Huawei jako „power brand” dostarczający konsumentom zaawansowane urządzenia klasy premium.
- To kampania inna od wszystkich, bo pierwszy raz na tak dużą skalę promujemy ekosystem naszych produktów, cały ich świat, prezentując z dumą bogactwo naszego portfolio. Wielu konsumentów kojarzy nas przede wszystkim z wybitnymi pod względem fotografii smartfonami – tym razem chcemy powiedzieć głośno, że w naszym portfolio jest znacznie więcej innowacyjnych urządzeń, które można łączyć ze sobą poprzez smartfon – mówi Dorota Haller, CMO, dyrektorka marketingu, komunikacji i digitalu w Huawei CBG Polska.
Spot telewizyjny, który będzie emitowany w największych stacjach telewizyjnych, przedstawia parę tancerzy wykonujących emocjonalny taniec w otoczeniu urządzeń Huawei. Łącząc się w efektownych figurach tanecznych, prezentują oni możliwości łączenia urządzeń dzięki innowacyjnym funkcjom, jakie dostarcza konsumentom Huawei. Spot będzie można obejrzeć w dwóch wersjach, 60- i 30- sekundowej.
Flagowe urządzenia Huawei obecne w kampanii prezentują różnorodność i wszechstronność portfolio marki, nie tylko na poziomie hardware, ale także na poziomie rozwiązań software, takich jak funkcja Huawei Share, która pozwala łączyć urządzenia Huawei ze sobą i przesyłać między nimi dane. W kampanii „występują”: smartfon P40 Pro, ultrabook MateBook X Pro, tablet MatePad Pro, smartwatch Watch GT 2, słuchawki FreeBuds 3 i nowy w portfolio głośnik Sound X. Kampania komunikuje strategię firmy „1+8+N”, w której 1 to smartfon jako centrum ekosystemu, otoczony przez 8 urządzeń z innych kategorii i wzbogacony przez usługi zewnętrzne oznaczone jako N.
Kolejnym ważnym punktem kampanii będzie film z udziałem influencerów, przeznaczony do emisji w kanałach digitalowych. W filmie występuje 5 osobowości odnoszących sukcesy zawodowe w różnych dziedzinach. Aktorka Małgorzata Kożuchowska, jedna z najpopularniejszych aktorek w Polsce, pojawia się w kampanii Huawei po raz pierwszy. W filmie występuje też ambasador marki w Europie, wybitny piłkarz Robert Lewandowski, a także znani już z innych kampanii Huawei: ceniona modelka Karolina Pisarek, uznany na świecie fotograf modowy Marcin Tyszka oraz popularny dziennikarz muzyczny Krzysztof Jankes Jankowski. Kanały influencerów zaangażowanych w projekt, a także kanały social media Huawei, zostaną wykorzystane do wsparcia kampanii.
Dodatkowym kanałem komunikacji będą nośniki OOH na warszawskim lotnisku.
Atrakcyjne oferty dla użytkowników
Oprócz działań wizerunkowych, Huawei w ramach kampanii Together 2020 oferuje konsumentom bogate zestawy urządzeń, a także nowe, atrakcyjne ceny dla wybranych produktów. Zestawy są tak skonstruowane, by jeden zakup pozwolił konsumentowi zaopatrzyć się w szerokie spektrum urządzeń Huawei i doświadczyć wygody i przyjemności korzystania z komunikujących się ze sobą, dzięki Huawei Share, produktów.
Od 1 sierpnia, najnowszy ultrabook Huawei MateBook X Pro będzie można kupić w zestawie ze smartwatchem Huawei Watch GT 2 (z wyłączeniem Watch GT 2 42 mm w kolorze złotym), bezprzewodowymi słuchawkami FreeBuds 3i oraz najnowszym routerem Huawei WiFi AX3 Quad-Core.
Multimedialny tablet MatePad Pro pojawi się w ofercie z rysikiem M-Pencil, klawiaturą oraz 90-dniowym dostępem do oferty FilmBox w usłudze Huawei Filmy, a także do 50 GB w Huawei Chmura.
W obu przypadkach oferta jest limitowana – dostępnych będzie 100 zestawów zarówno w przypadku ultrabooka, jak i tabletu – oferta potrwa do 31 sierpnia lub do wyczerpania zapasów. Zestawy będzie można nabyć w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei w warszawskim centrum handlowym Westfield Arkadia oraz w sklepach Komputronik, Media Expert, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom.
W sklepach Media Markt oferta zestawu z MatePadem Pro będzie dostępna od 1 do 14 sierpnia lub do wyczerpania zapasów.
Atrakcyjna oferta dotyczy też Huawei Sound X, wprowadzonego właśnie do sprzedaży pierwszego głośnika marki, powstałego we współpracy z jednym z globalnych liderów branży audio, firmą Devialet. Głośnik można kupić w przedsprzedaży od 30 lipca do 16 sierpnia z atrakcyjnym prezentem – bezpłatnym 6-miesięcznym dostępem do aplikacji TIDAL HiFi. Głośnik można nabyć w rekomendowanej cenie 1399 zł w oficjalnym sklepie internetowym huawei.pl, w sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie oraz w sklepach Empik, Komputronik, Media Expert, Neonet, RTV Euro AGD i x-kom.
W sklepach Media Markt specjalna oferta na głośnik Huawei Sound X będzie dostępna od 5 sierpnia.
W ramach kampanii, Huawei zaoferował również wybrane smartwache i słuchawki w nowych, atrakcyjnych cenach. Huawei Watch GT 2 (42 mm) będzie można kupić w rekomendowanej cenie 799 zł, model Watch GT 2 (42 mm) w kolorze złotym – za 999 zł, a najnowsze bezprzewodowe słuchawki FreeBuds 3i w cenie 399 zł. Oferta na te trzy produkty potrwa od 1 sierpnia do 31 sierpnia w sklepie internetowym huawei.pl, w oficjalnym sklepie Huawei Warszawa w centrum handlowym Westfield Arkadia w Warszawie i w sklepach Empik, Komputronik, Media Expert, Media Markt, Neonet, RTV Euro AGD, x-kom oraz u operatorów sieci Orange i Play.
Nadesłał:
Mateusz Rogowski
|