Coraz więcej paczek
W ostatnim czasie znacznie wzrosła ilość paczek wysyłanych i otrzymywanych przez Polaków. Jak twierdzi przedstawiciel firmy InPost jest to wynikiem znacznego zwiększenia się sprzedaży internetowej na przestrzeni kilku ostatnich lat.
Zalet robienia zakupów za pośrednictwem sieci internetowej nikomu nie trzeba już dziś wymieniać Według zespołu firmy InPost jedną z najważniejszych jest fakt, że zakupy przez Internet są po prostu bardzo wygodne. Dokonuje się ich z własnego mieszkania lub każdego innego miejsca, a paczka pocztowa z zamówionym towarem w niedługim czasie trafi pod wskazany w zamówieniu adres.
Oczywiście wraz ze wzrostem zainteresowania zakupami dokonywanymi przez Internet, wzrasta także zapotrzebowanie na usługi kurierskie i pocztowe. Jak podkreślają specjaliści z firmy InPost, największym zainteresowaniem wśród klientów cieszą się sklepy, które oferują wysyłanie towarów w najbardziej korzystnej cenie. Często to właśnie tania przesyłka decyduje o wyborze konkretnego sklepu internetowego i złożeniu zamówienia właśnie w nim.
Firma InPost od kilku lat świadczy w naszym kraju niezależne usługi pocztowe, w tym także usługę innowacyjną na polskim rynku - Paczkomaty. Za jej pośrednictwem można nadać paczkę w specjalnym pojemniku. Jest to rozwiązanie innowacyjne na polskim rynku. Jak podkreślają przedstawicie firmy, obecnie to właśnie ta firma wyznacza trendy, jeśli chodzi o szybkie i sprawne dostarczanie paczek pocztowych czy innych przesyłek. Obok dostarczania przesyłek do paczkomatów, firma dostarcza także przesyłki kurierskie bezpośrednio pod wskazany adres. Jak zaznaczają przedstawiciele firmy, wciąż powstają kolejne koncepcje, które mają zagwarantować jeszcze sprawniejsze dostarczanie przesyłek.
Firma InPost swoją ofertę kieruje do każdego. Przesyłkę za jej pośrednictwem nadać może zarówno osoba prywatna jak i klient biznesowy. Dla tych ostatnich firma przygotowała specjalną ofertę. Im więcej paczek jest wysyłanych za jej pośrednictwem, tym na większe rabaty można liczyć. Firma wspiera także przedsiębiorców, współpracując z nimi podczas organizacji wspólnych promocji, czy też popularnych dni darmowej dostawy. Informacje o takich akcjach oraz o współpracujących sklepach znaleźć też można na stronie firmy.