Amber Gold uruchamia kolejne Punkty Obsługi Klienta (POK)


Amber Gold uruchamia kolejne Punkty Obsługi Klienta (POK)
2011-07-21
W przeciągu ostatniego tygodnia Amber Gold uruchomił kolejne Punkty Obsługi Klienta na Pomorzu. Od 20 lipca otwarty jest POK w Tczewie, tydzień wcześniej 13 lipca otwarto POK w Wejherowie. Tym samym liczba placówek Amber Gold na terenie kraju przekroczyła 20.

Dzięki uruchomieniu nowych POK-ów Klienci z Pomorza mają aktualnie do dyspozycji 8 placówek Amber Gold: Oddziały w Gdańsku i Gdyni, POK-i w Starogardzie Gdańskim, Tczewie, Wejherowie oraz AGpunkty w Gdańsku, Rumii i Słupsku. Zobacz pełną listę placówek >

Adresy nowych POK-ów:
POK w Tczewie: Tczew, ul. Dąbrowskiego 17
POK w Wejherowie: Wejherowo, ul. 12 Marca 211

Zgodnie z aktualnie realizowaną przez Amber Gold strategią rozwoju sieci sprzedaży, do końca 2011 roku, za obsługę Klientów odpowiadać będzie ok. 300 pracowników Amber Gold, zatrudnionych w 20 Oddziałach, 30 Punktach Obsługi Klienta (POK) oraz 30 AGpunktach. Więcej >

Amber Gold
Infolinia: 801 555 444 / 58 731 50 50
www.ambergold.com.pl
office@ambergold.eu

AMBER GOLD PRESS BOX


Nadesłał:

newss.pl
http://newss.pl

Wasze komentarze (0):


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl