Amber Gold uruchamia kolejne Punkty Obsługi Klienta (POK)
W przeciągu ostatniego tygodnia Amber Gold uruchomił kolejne Punkty Obsługi Klienta na Pomorzu. Od 20 lipca otwarty jest POK w Tczewie, tydzień wcześniej 13 lipca otwarto POK w Wejherowie.
Dzięki uruchomieniu nowych POK-ów Klienci z Pomorza mają aktualnie do dyspozycji 8 placówek Amber Gold: Oddziały w Gdańsku i Gdyni, POK-i w Starogardzie Gdańskim, Tczewie, Wejherowie oraz AGpunkty w Gdańsku, Rumii i Słupsku. Zobacz pełną listę placówek >
Adresy nowych POK-ów:
POK w Tczewie: Tczew, ul. Dąbrowskiego 17
POK w Wejherowie: Wejherowo, ul. 12 Marca 211
Zgodnie z aktualnie realizowaną przez Amber Gold strategią rozwoju sieci sprzedaży, do końca 2011 roku, za obsługę Klientów odpowiadać będzie ok. 300 pracowników Amber Gold, zatrudnionych w 20 Oddziałach, 30 Punktach Obsługi Klienta (POK) oraz 30 AGpunktach. Więcej >
Amber Gold
Infolinia: 801 555 444 / 58 731 50 50
www.ambergold.com.pl
office@ambergold.eu
AMBER GOLD PRESS BOX