eService rozwija współpracę z Pocztą Polską


eService rozwija współpracę z Pocztą Polską
2017-11-24
eService, lider na rynku akceptacji kart płatniczych oraz rozliczeń transakcji elektronicznych, wraz z Pocztą Polską wprowadza nowe ułatwienia dla klientów. Każdy, kto odbiera przesyłki pobraniowe, będzie mógł zapłacić za nie bezgotówkowo – zarówno u kuriera, jak i w placówce Poczty Polskiej.

 

Proces wyposażania kurierów Poczty Polskiej w terminale płatnicze dobiega końca. Umożliwi to przyjmowanie płatności kartą za odbiór paczek zamówionych za pobraniem. Zapłaty można dokonać również w urzędzie pocztowym przy użyciu karty płatniczej lub BLIK – do transakcji wystarczy karta lub smartfon z aplikacją mobilną banku z funkcją BLIK. Rozwiązanie ma umożliwić klientom szybkie i łatwe korzystanie z kolejnych usług Poczty Polskiej.

Wprowadzenie usług płatności bezgotówkowych wiąże się z rosnącą popularnością takich rozwiązań wśród Polaków. Z badań przeprowadzonych przez instytut badawczy ARC Rynek i Opina na zlecenie eService wynika, że ponad 20% badanych chciałoby zapłacić na poczcie bezgotówkowo. Są to głównie osoby, które regularnie korzystają z płatności bezgotówkowych (segment Zamożnych), ci, którzy optymalizują swoje wydatki i planują domowy budżet (segment Optymalnych), ale także Polacy, którzy z reguły nie korzystają z płatności bezgotówkowych (segment Gospodarnych).

Jesteśmy świadomi tego, że coraz więcej osób kupuje przez Internet i właśnie z myślą o nich uruchamiamy możliwość zapłaty kartą u kuriera Poczty Polskiej - mówi Joanna Seklecka, Prezes eService. Chcemy wspierać działalność naszych klientów, dostarczając nowoczesne technologie, dające jeszcze więcej możliwości płatności bezgotówkowych, oczekiwanych przez Polaków. Dlatego ucieszyła nas propozycja Poczty Polskiej dotycząca rozszerzenia zakresu naszej współpracy i wyposażenia kurierów w terminale. Polacy coraz częściej kupują przez Internet i możliwość zapłaty za zakupy bezgotówkowo przy odbiorze odpowiada na potrzeby wielu osób. Szczególnie ważne jest to w okresie tak zwanego szczytu paczkowego – czyli świąt Bożego Narodzenia – dodaje.

Dotychczasowa współpraca eService i Poczty Polskiej opierała się przede wszystkim na dostarczaniu usług umożliwiających płatność kartą za znaczki, nadanie przesyłki, rachunki czy zakupy dokonane w placówkach Poczty. Obecnie Poczta dysponuje 8 tysiącami terminali w placówkach pocztowych, 3,5 tysiąca jest używane przez kurierów.

 

***

 

Centrum Elektronicznych Usług eService Sp. z o.o. jest liderem na rynku akceptacji kart płatniczych oraz rozliczania transakcji elektronicznych w Polsce. Od 18 lat umożliwia dokonywanie transakcji kartowych                          w sklepach. Silnie wspiera rozwój innowacji. Już w 2007 r., jako pierwsza firma w Polsce, uruchomiła masowe płatności zbliżeniowe. Obsługuje płatności telefonem i programy lojalnościowe. Umożliwia dokonywanie płatności w złotówkach i ponad 40 innych walutach.

eService obsługuje transakcje w Polsce i wielu innych krajach Europy – sieć akceptacji liczy ponad 150 tysięcy terminali płatniczych, zapewniających Klientom firmy szeroki wachlarz dodatkowych produktów i usług, takich jak: doładowanie telefonów komórkowych, programy lojalnościowe, karty podarunkowe, czy też wypłacanie gotówki w sklepie podczas zakupów. Zapewnia również usługi rozliczania płatności internetowych, zarówno przy użyciu kart, jak i przelewów.

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService sp. z o.o . należy do EVO Payments International oraz PKO Banku Polskiego.

 


Nadesłał:

AgencjaCore